Zakres obowiązków:

  • rejestracja pacjentów na wizyty telefoniczne, osobiste i domowe,

  • udzielanie informacji o oferowanych usługach,

  • prowadzenie i koordynowanie terminarzy pracy lekarzy,

  • obsługa kasy fiskalnej

  • dbanie o wizerunek przychodni,

  • bieżące prace biurowe.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane

  • wykształcenie min. średnie

  • znajomość pakietu Microsoft Office,

  • język angielski będzie dodatkowym atutem,

  • znajomość programu mMedica,

  • dobra organizacja pracy,

  • empatia i zaangażowanie,

  • punktualność.


Oferujemy:

  • przyjazną atmosferę w pracy,

  • przeszkolenie z systemów medycznych,

  • współpracę z profesjonalnym zespołem,

  • wolne weekendy,

  • opieka socjalna (wczasy pod gruszą, zapomogi),

  • system wynagrodzeń za dobrą pracę (nagroda roczna).

 

Osoby zainteresowane o prosimy przesłanie swojego CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i zamieszczenie w nim klauzuli o treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MCM WIDZEW zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.

--