E-recepta, e-skierowanie czy e-zlecenie na wyroby medyczne to elektroniczny dokument, który zastępuje tradycyjną, papierową wersję w/w dokumentów. 

E-receptę, realizuje się w aptece na podstawie czterocyfrowego kodu, który można otrzymać: 

  • e-mailem,
  • SMS-em,
  • telefonicznie lub
  • od lekarza wydruk informacyjny w postaci papierowej. 

E-RECEPTĘ MOŻNA ZREALIZOWAĆ W CIĄGU 30 DNI W KAŻDEJ APTECE W POLSCE. 

Uwaga! Leki z jednej recepty można zrealizować w kilku aptekach, jednak wykupienie części przepisanego leku spowoduje konieczność dokończenia zakupu w tej samej aptece.

E-SKIEROWANIE NIE MUSI BYĆ DOSTARCZONE OSOBIŚCIE W CIĄGU 14 DNI – wystarczy telefonicznie w rejestracji wybranej placówki podać numer PESEL i czterocyfrowy kod, który można otrzymać:

  • e-mailem,
  • SMS-em,
  • telefonicznie lub
  • od lekarza wydruk informacyjny w postaci papierowej

Można je otrzymać na następujące świadczenia:

  • ambulatoryjne świadczenia specjalistyczne, za wyjątkiem porady w zakresie logopedii
  • leczenie szpitalne
  • badania medycyny nuklearnej oraz badania tomografii komputerowej, w tym przypadku także te, które są finansowane ze środków innych niż ubezpieczenie w NFZ
  • rezonans magnetyczny
  • badanie endoskopowe przewodu pokarmowego
  • badanie echokardiograficzne płodu.

ZLECENIE NA WYROBY MEDYCZNE
Pacjent decyduje w którym sklepie lub aptece je realizuje (muszą mieć podpisaną umowę z NFZ). KAŻDE ZLECENIE ma swój unikalny numer identyfikacyjny, który można otrzymać:

  • e-mailem,
  • SMS-em,
  • telefonicznie lub
  • od lekarza wydruk informacyjny w postaci papierowej.

Obowiązuje zasada specjalizacji, czyli np. zlecenie na okulary wystawia okulista, a na zakup wózka inwalidzkiego m.in.: ortopeda, neurolog, chirurg, lekarz rehabilitacji medycznej czy reumatolog, lekarz poz np. na pieluchomajtki, worki stomijne, cewniki. Od 1 stycznia br. wystawianie i weryfikacja zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne odbywa się podczas konsultacji pacjenta, teleporady lub osobistej wizyty u lekarza. Lekarze mają możliwość weryfikacji zlecenia od razu, co zwalnia pacjenta z wizyty w oddziału wojewódzkiego NFZ.

Jaki jest okres ważności zlecenia
Zlecenie na wyroby medyczne przysługujące comiesięcznie może być wypisane na okres nie dłuższy niż:

  • 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych od dnia wystawienia, jeśli zlecenie jest wystawione i zweryfikowane w trakcie wypisania
  • 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych od dnia wystawienia, gdy zlecenie jest wypisane poza systemem informatycznym (na starym druku) i potwierdzone do refundacji przez pracownika NFZ
    Uwaga! Nie można zrealizować zlecenia za miesiące, które już upłynęły.

MCM WIDZEW

ul. Piłsudskiego 157
92-332 Łódź

Rejestracja do specjalistów:
(42) 674 33 99
505 916 754
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podstawowa Opieka Zdrowotna:
(42) 674 32 57
501 405 346
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej

MCM WIDZEW
Przychodnia Batory

ul. Sacharowa 21A
92-524 Łódź

Rejestracja i POZ:
(42) 673 35 66
727 724 937
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej

MCM WIDZEW
Przychodnia Batory

ul. Elsnera 19
92-504 Łódź

Rejestracja i POZ:
509 804 204
727 724 936
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej

Posiadamy certyfikaty:

ISO 9001
ISO 27001

iso

  1. Teleporadę można umówić 
    •  telefonicznie,
    • osobiście,
    • mailowo
    • lub przez osoby trzecie.
  2. W umówionej godzinie i dniu teleporady lekarz osobiście kontaktuje się z Pacjentem i udziela teleporady. 
  3. Po 3 nieudanych próbach dodzwonienia się do pacjenta ( w odstępach co najmniej 5 -cio minutowych ) konieczne jest wyznaczenie nowego terminu przez pacjenta. 
  4. Pacjent lub lekarz mają prawo zgłoszenia potrzeby realizacji wizyty osobistej. 
  5. Pacjent przyjmowany jest osobiście
    • podczas pierwszej wizyty ( po złożeniu przez niego deklaracji wyboru) u lekarza, pielęgniarki, położnej POZ, 
    • w związku choroba przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów, 
    • istnieje podejrzenie choroby nowotworowej, 
    • gdy jest dzieckiem do 6-go roku życia ( chyba, że jest to porada kontrolna). 

UPRZEJMIE PROSIMY O PRZYGOTOWANIE DO TELEPORADY: 

  • dokumentu potwierdzającego tożsamość, 
  • wykazu stosowanych leków , 
  • w razie potrzeby spisanie tematów i problemów , które pacjent chce omówić z lekarzem,
  • możliwość notowania zaleceń osoby udzielającej świadczenia 

NA TELEPORADZIE OPRÓCZ ZALECEŃ OTRZYMASZ: 

  • e-zwolnienie,
  • e-skierowanie,
  • e-receptę,
  • zlecenie na test na koronawirusa,
  • zaświadczenie o stanie zdrowia,
  • zlecenie na zapotrzebowanie na wyroby medyczne

TERMIN TELEPORADY:

  • nie później niż w 1 dniu roboczym po dniu zgłoszenia przez pacjenta potrzeby teleporady 
  • w późniejszym terminie – w porozumieniu z pacjentem lub jego opiekunem ustawowym 

WYKAZ TELEFONÓW I ADRESÓW MAILOWYCH PRZEZ KTÓRE MOŻNA UMÓWIĆ TELEPORADĘ w poradni POZ: 

  • al. Piłsudskiego 157 – 42 674 32 57 ; 501 405 346 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • ul. Elsnera 19 – 42 671 10 80; 727 724 936 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. położna 727 724 943 
  • ul. Sacharowa 21a - 42 673 35 66; 727 724 937 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Bezpłatny pakiet badań:
  • morfologia
  • CRP
  • ASP, ALT
  • D-dimery
  • kreatynina, mocznik
  • witamina D metabolit 25 (OH)
  • TSH
  • poziom glukozy we krwi na czczo
Dla kogo:
  • mieszkaniec Łodzi
  • wiek: osoby pełnoletnie
  • pacjent miał pozytywny wynik testu na obecność wirusa SARS-COV-2 i od zakończenia izolacji / hospitalizacji z tego powodu upłynęły więcej niż 3 miesiące
  • pacjent nie jest objęty opieką po-COVID-ową w ramach NFZ
Zapisy:
Przychodnia ul. Piłsudskiego 157 telefonicznie: 505 917 009 poniedziałek - piątek: 9.00 – 11.00
Przychodnia ul. Elsnera 19telefonicznie: 505 916 653poniedziałek - piątek: 9.00 – 11.00
Przychodnia ul. Sacharowa 21Atelefonicznie: 505 916 754poniedziałek - piątek: 9.00 – 11.00
Termin wyznaczany będzie indywidualnie dla każdego pacjenta